mandag den 2. april 2012

Internetrelationer....

148 venner..... Wow sikke en fest jeg ville kunne holde, hvis alle kom..

148 venner er antallet af venner jeg har på Facebook, men jeg kunne fjerne de 120 for dem snakker jeg jo alligevel ikke med.

120 mennesker som bare kan snage i mit liv uden at sige et eneste ord til det...
De fleste af dem irriterer mig med babybilleder og ligegyldige statusopdateringer..

Jeg er da kold i røven over om den ene eller anden baby/barn har haft tyndskid eller snotnæse...
Eller om de har verdens bedste og sødeste kæreste... Jeg får fanme huller i tænderne af alt det sukkersøde bras..

Giv mig noget substans!
Giv mig noget der kan diskuteres eller tænkes over.....



Det var lige lidt brok....



Nu ser jeg bare frem til det bliver tirsdag og jeg skal i biografen og se Hugo...
Nåå ja, jeg går jo ikke alene :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar