tirsdag den 24. april 2012

Hhhhmmmm

Har aldrig haft det sådan før, som i dag..

Jeg gik simpelthen i seng igen efter jeg havde været oppe i et par timer, fordi jeg kedede mig.
Kunne ikke se meningen med at være oppe..

Nu håber jeg der kommer noget positivt ud af det kommunen vil sende mig ud i, så jeg måske kan få mig et nyt job.

Jeg er gået fuldstændig i stå og gider ingenting.
Lejligheden ser faktisk værre ud end den plejer. Men hva, jeg får jo heller ikke besøg..

En såkaldt veninde har 2 gang nu skrevet og spurgt om vi skal finde ud af noget.. Fanme ja da....
Men hun har ikke givet lyd fra sig..
Føler mig sgu lidt pisset på..
Men det er da ikke uforudsete ting der forhindrer hende... For hun dokumenterer jo hele hendes liv på Facebook.

Nu glæder jeg mig bare til på næste tirsdag, hvor jeg skal i biografen med Mette og så The Avengers.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar