søndag den 15. april 2012

Endnu en weekend...

Ja så løber de sidste timer mod enden, for endnu en røvsyg weekend..

Kan stå op og lave hvad?
Prøve at få det bedste ud af mit eget selskab.
Mit eget selskab foran computeren med Football Manager kørende..
Jeg har snart spillet 4 sæsoner siden jeg købte det. Med et par mesterskaber på kontoen..

Lørdag var der dog lige en afstikker hjem til mine forældre..
Fik nye sko til at for mange penge af dem. Men mine hverdagssko var helt kaput.
De sagde en sjov pibelyd hver gang jeg trådte ned, fordi luftpuderne på den ene sko var punkteret.

Vi sad og så bold. Resultatet dybt deprimerende ligesom weekenden.
Gik tidligere hjem fra dem end normalt, men vi alle tre var ret trætte..

Ret træt for mig, betyder så at jeg først sover klokken 3 alligevel.

Nu er det søndag og jeg har bare set fodbold i tossekassen og spillet computerspil..

Sådan er 90% af mine weekender cirka på et år.

Min mobil har været helt stille... Det vil sige maks 10 sms'er i denne weekend.

Er der noget at sige til at jeg nogle gange ønsker mig et helt andet sted hen i ny og næ.



Jeg tænkte også forleden.. Hvor meget privat skal jeg slå op herinde..
For havde en tanke i fredags, en tanke som nok vil være overraskende for de fleste.
Men tør sgu ikke skrive den..

1 kommentar:

  1. Du skal smide lige præcis det op herinde, som du ønsker at andre, der læser denne blog, skal vide....

    Iøvrigt - weekenden lyder til at være noget nær same shit as mine....

    SvarSlet