mandag den 9. april 2012

Drømme

Må snart ud og lave noget grafik kan jeg mærke på mig selv.

Det er den eneste måde jeg kan få ro på mine tanker.

Jeg vågnede forleden nat med et bestemt motiv jeg vil have lavet.
Nu skal jeg spurgt ejerkvinden af billedet om jeg må låne billedet og så lave det af hende.

Ellers er jeg ved at lave en ny trykplade af Scarlett Johansson.


Apropos Scarlett Johansson, så så jeg her til aften Woody Allens film Vicky Christina Barcelona.

Det må sgu være livet at bo der.. Have et hus med god udsigt og så have sit atelier der.
Kunne gå ind i byen, tage billeder af Gaudi og Mirós fantastiske arkitektur, spise og drikke vin på de små restauranter, høre musik og finde en kvinde i ny og næ og have sex og så lave grafik ud fra al inspirationen.

Det må sgu være livet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar