mandag den 9. april 2012

Den kærlighed, den kærlighed eller mangel på samme.

Kærlighed.. Et ord som mange higer efter og mange oplever den også hver dag.
Jeg higer sgu også efter den, for jeg har aldrig mærket den, sådan helt ind i hjertet. Og måske har jeg.
Da jeg gjorde, var til en kvinde som jeg troede jeg skulle blive gammel med.
Tanken om hende kan stadig give mig tårer i øjnene og hjertet kan springe et lille slag over.. Men det bliver aldrig hende og mig, for det slider for meget på mine i forvejen rimelig dårlige nerver.

Og ja livet som lesbisk er jo ikke verdens nemmeste.. Der er sgu så mange kriterier der skal passe, før man er in.
Ja jeg kan også være kræsen, men jeg hopper nu ikke bare på den første og bedste.

Så har jeg her de sidste små 5 måneder har jeg skrevet sammen med en kvinde, lidt ældre end mig.
Hun går jo rent ind under huden på mig.
Jeg er helt vild med hende, hvilket jo er underligt, når vi ikke har mødtes endnu.
Men det skulle gerne ske om 14 dage. Og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften.
Og så alligevel, får jeg dårlige nerver, for hvad nu hvis jeg bliver brændt af. Hvis hun nu ikke henter mig på banegården. Jeg får det fysisk dårligt ved tanken.

Det værste er lige pt. at jeg ikke har hørt fra hende i en uge. Jeg er ved at gå til i tanken om at hun ikke vil mig mere..
Slår mig selv i hovedet "ud dumme tanker, ud"

Jeg har endda en overraskelse til hende.. Noget jeg har lavet til hende.. Mit grafiske arbejde.. Men mon det er for meget?

Nåå men det går jo nok alt sammen... Det plejer jeg jo at sige.



Og hvis ikke det går, så må jeg håbe på min gaydar måske virker... To be Continued.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar