tirsdag den 3. april 2012

En blandet landhandel

Dagen i dag den 3. april startede med kampen om at få korpusset ud af sengen. Efter 2 tryk på snoozeknappen kom jeg op og ud i bad..

Skulle jo mødes med Mette inde ved biografen. Hugo ventede.
Og her efter at have fordøjet filmen, så er den nok en af de bedste film jeg set.

Martin Scorsese har igen fået instrueret en film, som kun han kan.
Og for første gang synes jeg at 3D effekten bare kom til sin ret.

Bedre end nogen anden 3D film jeg har set.

Men hold kæft hvor er det upraktisk med 3D briller uden på sine egne briller..
Det må være sådan Britt Bendixen må have det, når alle hendes briller falder ned på én gang.

Dagens kommentar kom fra en i biografen..
Halvvejs inde i filmen.. "Monsieur, det er da fransk!"

No shit Sherlock, filmen foregår i Paris..


Efter filmen gik vi på Olgas Café.. En lille hyggelig og billig café i Asylgade.
Så det har bare været en god dag, fantastisk film og skønt selskab.

Mere af det tak :)








Angående min blog om internetrelationer har jeg i dag slettet 5 fra min venneliste på Facebook.. Hvorpå 2 allerede igen har søgt om mit venskab igen..

Jeg undres... Vi har jo aldrig udvekslet ét ord derinde..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar