mandag den 7. maj 2012

Jeg hader normalt mandage...... men..

Sikke en mandag... Altså der er ikke sket noget vildt som sådan...

Men stod op kl.9 fordi min kammerat igennem 11 år havde brug for hjælp..
Han skal sgu flytte sammen med sin kæreste.. Den havde jeg ikke lige se komme...

Derfra skulle jeg til terapi.
1½ time der bare fiser derudad og skal tage stilling til 6 andre mennesker.. Det er til tider tungt, men det rører mig også dybt og sætter hjernen på overarbejde med diverse tanker.

Derfra gik jeg ind til Telia, fordi min Iphone var begyndt at opføre sig underligt, så nu er den sendt til reparation.
Troede ikke jeg ville nå dertil, men jeg savner den faktisk.
Sidder nu med min lille Sony Ericsson X10 mini og kunne godt bruge en lup hahaha.

Og så skulle der lige tankes 10% selvtillid da jeg vandrede ned til Mettes arbejde.
Jeg havde fået en syret idé (som jeg ikke vil skrive her lige pt. måske hun læser med haha) som krævede at jeg havde brug for at vide hendes arbejdstid for det næste stykke tid.

Så jeg har booket hende til næste tirsdag.
Jeg har kun sagt til hende at hun vil blive underholdt og det IKKE indebærer brugen af 3D briller hahahaha...
Så nu går hun sikkert og tænker over hvad jeg nu har fundet på at skøre ting :)


Men nu er jeg godt nok træt og vil gå ind og voldtage min dyne

Så godnat derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar