onsdag den 2. maj 2012

Biograftur nr. 2

The Avengers! Et af 2012s store filmnyheder. En film mange Marvelfans nok har set frem til med spænding. Jeg har aldrig læst en Marvel Comic, men jeg kender da de forskellige Superhelte efterhånden. Captain America, Iron Man, Hulk, Thor og nu Black Widow. Vi havde valgt at se den i 3D (Vi er forresten Mette og undertegnede) Men af så stor actionfyldt film, såååå var 3D effekten godt nok fesen. Manglede det som jeg oplevede med filmen Hugo, at personerne eller ting kom tæt på, nærmest så man kunne røre dem. Men apropos 3D, så jeg sagt til Mette flere gange "Husk nu de sexede 3D briller" Og hvad glemmer jeg i dag?? Brillerne! Halvvejs på vej til biografen kommer jeg i tanke om dem. Det var nok bare i forvirringen over at jeg havde formået at smide en halv pose slik ud over spisebordet hahaha. Heldigvis havde Mette et ekstra par, så vi undgik den meget lange kø ved biografen, da jeg tidligere på dagen også havde hentet billetterne :) Vi sluttede aftenen af med en kold og drink på Sir Club. Endnu en dejlig aften sluttede og den kalder helt klart på en gentagelse. Jeg kan nu lægge mig til at sove velfornøjet og glad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar