torsdag den 17. maj 2012

en lille opdatering.

Nåå det er jo nogle dage siden sidst jeg har skrevet herinde.

Og hvad har jeg så lavet i den tid siden The Avengers filmen blev nævnt?

Jamen jeg er startet i jobsøgningskursus, i håbet om der kunne dukke et spændende fleksjob op.

Så har jeg været syg.... En god gang galdestensangreb.. Av for helvede for at sige det mildt.

Og ja så i tirsdags var jeg ude og spise og i teateret med Mette.
Det var bare en total fed aften.
Musicalen vi så var som en tur tilbage til dengang man var barn/teenager.
Gode gamle 80'er og 90'er rocknumre.

Restauranten nr. 61 kan snildt anbefales :)

Ser allerede frem til at vi skal ses på onsdag, når AroS i Aarhus bliver destination for vores skøre indfald hehe..

ellers sker der ikke så meget i mit liv..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar