fredag den 25. maj 2012

En finkulturel onsdag :)

Apropos onsdag....

Der kørte Mette og jeg til ARoS i Aarhus :)
Der skulle ske noget sjovt og hyggeligt var vi blevet enige om :)

Jeg havde min fars bil, da han og min stedmor var på miniferie hos underboerne i Tyskland hehe..

Det eneste der ikke svedte på vej til Aarhus, var de kolde Coca cola'er jeg havde købt til turen..
Men Toffifee'erne afgik hurtigt ved døden.. Ikke i vores maver, men i varmen hahaha

Men Mette har vist reddet dem ved at komme i køleskab da hun kom hjem.

Vi ankom kl. 16 til ARoS og kørte først hjem da de lukkede kl. 22.

"Boy" var virkelig imponerende.. Denne kæmpe af en dreng, så smukt detaljeret :)

Indtrykkene var store.

Udstillingen om Modernismen, Guldalderen, Rainbow Panorama, Søren Elgaards udstilling Metropolis og så vores mad :)

Min forret.. Rømørejer med radiser, asparges og et ultratyndt stykke rugbrød.

Mettes forret... Saltet laks med agurk, rygeost og stenbiderrogn.

Hovedretten.. Okseryg med gulerod i flere varianter, rapsblomst og havtorn

Desserten.. Skovbund.. 3 slags chokolade crunch dannede jorden, en meget svampet kage og bøgesorbet. En kvist med chokolade, rabarber med lakridssmag.

Den smukkeste dessert jeg længe har set :)


Så da jeg ramte min seng ved 1 tiden onsdag nat, var jeg ret mæt af sanser og indtryk.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar