lørdag den 4. juni 2022

I'm back..... Eller jeg prøver på det

 Wow, det er vist 8 år siden jeg sidst smed nogle tanker op herinde.  

8 år!! 

Hvor fanden er tiden blevet af? 

Men der er bare sket så meget i mellemtiden og så alligevel ikke. 

Min transition er jeg færdig med. Nu lever jeg som mand og under radaren, så ingen stiller for mange spørgsmål. 

Det er egentlig helt vidunderligt at være den jeg altid skulle have været.  

Gid alt dette var sket 10 år før.  Så var der nok noget der havde været meget nemmere. 


Men én ting som er helt sikkert er, at mit kærlighedsliv stadig sutter max røv hahaha.  

Nu gennemlæste jeg lige de gamle blogindlæg og jeg kan kun sige at den kvinde som jeg var så forgabt i, viste sig at være en fake profil. Jeg slettede min egen profil på den side kort efter.  

Nu gad jeg ikke det pis mere! 

Men det er da ikke blevet nemmere at finde en sød kvinde at være sammen med. Og nu har jeg fået mig en rigtig skøn kollega som er alt det jeg sukker efter, men jeg tør ikke sige til hende, hvordan jeg har det når jeg ser hende og vi hygger os i hinandens selskab.  

For jeg vil jo ikke miste eller ødelægge det vi har sammen.   Hold kæft hvor er det svært!! 

Hjælp! 😕

Lige i denne situation er det godt nok svært at trykke på den mentale Pyt knap ( som hun har lært mig at bruge) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar