onsdag den 23. april 2014

Betagelse……

Er en sjov størrelse.

Hvorfor nu det??

De sidste 6 år efterhånden, har jeg været ret betaget af en ung kvinde, som jeg gerne vil have fingrene i.
Men det har været mere end katten om den varme grød haha.

Så møder jeg en kvinde som er ældre end mig og Bum!
Jeg er ramt. Betaget.
Men hun er det bedste der er hændt mig i en del år.
Vi har de samme interesser inden for kunst.
Så det er bare alletiders.

Men derfor har jeg sateme stadig lyst til, at tage hendes hoved mellem mine hænder og give hende jordens største kys haha.

Men der er så mange ting, jeg ikke må!!

Men så kommer frustrationen nogle gange frem hos mig, fordi jeg er denne mand der er fanget i en kvindekrop.
Og jeg bliver set som "veninde"
Det giver tit en kvalmende fornemmelse i kroppen og min hjerne skriger "Lad mig komme ud!!"  😡😫

Ingen kommentarer:

Send en kommentar