onsdag den 8. juni 2022

Sikke en uge!! 😳😳

 Der har godt nok været knald på.  

Torsdag 2/6 og søndag 5/6 var jeg på arbejde på Heartland festivalen som frivillig. 

Torsdag var især laaang fordi jeg vågnede 2 timer før mit vækkeur og kunne bare ikke sove igen. 

Hentede to andre frivillige for at de også kunne komme til festivalen.  

Blive registreret og så hen til der hvor min arbejdsbase var. 

Min vagt endte ved 1 tiden om natten. 

Søndag sluttede jeg af med en køretur til København. En lille vagt på 6 timer. 


Men hurra for det har været pinse, så fik sovet meget længe om i mandags.  

I går tirsdag 7/6 var jeg så til Elton John i Horsens, sammen med min mor og gode veninde. 

Og denne uge slutter jeg så af med at tage til landskamp i Parken sammen med mit arbejde.  

Så gider jeg heller ikke mere før der er Tinderbox, hvis jeg altså føler for det. 

Har en underlig følelse indeni omkring det. 

Det trækker ikke rigtig i år.  

Programmet er fesent og hvis de følger priserne på mad og drikke a la Heartland, så bliver man blanket af inden man har fået stavet til Tinderbox (man = os alle derude) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar