torsdag den 14. marts 2013

En kop kaffe med farmand..

Havde budt min far på kaffe i dag...
Ser ham for sjældent og snakke med ham er til tider ret svært.. Han er en klog mand, men af meget få ord..

Men jeg fik vist ham min kunstprojekt....
Mit Marilyn Monroe maleri fik ham til at sige "Hvor skal det monstrom af en maleri hænge?"
Og min samlesæts el-guitar fik et " Det var satans"

Han fik fortalt mig at min onkel har fået prostatakræft, men det er heldigvis opdaget meget tidligt...
Det er sådan noget der gør at der pisser mig af at familien er splittet...

Men jeg har længe sparet op til at fortælle ham om hvordan jeg har det indeni...

Og han tog det så cool..

" Ja det er ikke fordi jeg er ligeglad, men det ændrer jo ikke hvem du er...Du er jo stadig min Mulk"

Da han havde sagt det, der knækkede min stemme godt nok....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar