fredag den 7. september 2012

En lille nedtur...

Jeg har den forløbende uge haft ganske ondt i min krop..
Leddene har bare været et smertehelvede...

Og så her til aften tager jeg jo afsted til koncert og frygter lidt for at de smerter vil blusse op igen.... og ganske rigtigt.. Sidder i skrivende stund med et par ben, jeg ønskede jeg bare kunne skrue af... Har taget smertestillende, men det har ikke rigtig hjulpet...

Så til koncerten drak jeg ikke alkohol... eller det gjorde jeg jo så da jeg fik stukket et glas Tempt i hånden :(
Det smager bare ikke godt...

Da jeg blev spurgt om jeg skulle med i byen og drikke mig fuld svarede jeg pænt "Nej tak"

Der blev jeg så kaldt Kedelig første gang.. Men det er jeg blevet kaldt før....

Da jeg så sagde farvel efter koncerten at jeg ville gå hjem på grund af smerterne i mine ben, fik jeg endnu en gang i hovedet at jeg var kedelig og det bare skulle drikkes væk....

Og det sårer mig sgu en smule at der ikke bare er 4 grams forståelse for at jeg ikke har det så skide godt..

De burde sgu kende mig godt nok til ikke at kalde mig kedelig....
Det gjorde sgu ondt helt inden i og jeg er faktisk ret trist over det....

Men nu vil jeg gå i seng og krydse fingre for jeg måske en ok nats søvn..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar