torsdag den 29. november 2012

Defekt elektronik??

Jeg er blevet i tvivl om min telefon virker....

Jeg har haft ringet 4 gange til en veninde, men hun har endnu ikke ringet tilbage.... Mon min telefon har mistet evnen til at modtage opkald??


Det gælder også med sms'er..... Har skrevet til hende jeg var til Søren Huss koncert med... Enten er det min telefon der ikke modtager beskeder retur eller hendes der ikke har modtaget mine....

Måske jeg har skræmt hende alligevel...

Det sjove med de tøser jeg møder, synes jeg er rigtig sød og vil gerne se mig igen, men det sker aldrig... De bliver underlige og mister evnen til kommunikation :-/


Jeg har sagt til mig selv jeg bare skulle chill og så går det nok....

Men det irriterer mig bare af HELVEDE til....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar